Väga tehniline teema seekord! Kuna ma olen haridustehnoloogias kokku puutunud rohkem haridusliku poole, kui et tehnoloogiaga, siis selle materjali läbitöötamine oli aeganõudev ja raske ning loodetud selget arusaamist ei tekkinud.
Varem tuttavad olid mulle eportfooliod, Flickr, Delicious ja RSS ning Atom olid tuttavad. Nende sisu ja tööpõhimõte sai küll alles nüüd selgemaks (tean nüüd, et Bloggeri muudatuste edastamine käib läbi RSSi ja Wordpress läbi Atomi). Ka olid mulle tuttavad mõisted pluginad ja vistutamine: ikka on ette tulnud, et olen pidanud töö käigus midagi vistutama või pannud mõne plugina või vidina paika. Mõiste folksonoomia tundus tore: enne seda ei teadnud, kuigi olin seda eneselegi teadmata rakendanud (Flickr), ja selle sisu oli arusaadav (mida kõigi teiste teemaga seotud mõistete kohta öelda ei saa!).
Õpikeskkondadega seotud standard SCORM jäi mulle veel veidi kaugeks: sellega pean veel tegelema. Martin Sillaots suutis õppedisaini standardid meile eelmises loengus kenasti tuttavaks teha.
Ühekordse sisselogimistehnoloogiaga olen samuti kokku puutunud, aga mõiste polnud küll teadvuses kohta leidnud.
Üldiselt arvan, et seda teemat võiks järgmisel korral käsitleda: et olla kindel, et me mõistetest õigesti aru saime ja hiljem teaksime ise ka asjadest õiges kontekstis rääkida.
No comments:
Post a Comment